Profil

FC Tømrer blev stiftet i 2011 af Jakob Foldager og Jens Christiansen – deraf navnet FC Tømrer.

Det første stykke tid arbejdede de alene i firmaet, men det stod hurtigt klart, at der var mere arbejde, end de to kunne overkomme. De ansatte derfor i 2013 deres første medarbejder, og den udvikling er fortsat, så FC Tømrer i dag beskæftiger 4 dygtige og top professionelle medarbejdere indenfor tømrer- og snedkerfaget.

Det betyder, at vi udfører alle former for opgaver og projekter - fra erhvervsprojekter til privat- og sommerhusbyggeri, renovering og tilbygninger.

Ingen opgave har været for stor og ingen for lille.

Vores dygtige medarbejdere er virksomhedens største aktiv, da det er dem, der til dagligt er med til at give vore kunder de mange positive oplevelser.

Se dem her.

Vi er medlem af Dansk Byggeri med tilhørende Byg-garantiordning. Det sikrer dig kvalitet og tryghed i dit projekt.

Medlemmer af Dansk Byggeri er gennem Dansk Byggeris vedtægter forpligtiget til at levere godt og solidt håndværksarbejde. Derudover sikres det, at overenskomsten for håndværkere efterleves.

Det er altid en god idé at sikre sig, at ens håndværker er tilknyttet Byg Garanti.